Pēdējos trīsdesmit gados FLO Fairtrade ir izaugusi par vienu no lielākajām Godīgās tirdzniecības sertifikācijām pasaulē, kurā darbojās jau 1.5 miljons fermeru un strādnieku. Fairtrade ir ieguvis būtiskas nišas kafijas, banānu un citu produktu tirgū, kā arī apgūst aiz vien jaunus virzienus, un, kā apgalvo pats Fairtrade, palielina savu pozitīvo devumu.
Tomēr nenoliedzami, ka arī Fairtrade varētu savu sniegumu ievērojami uzlabot, jo pagaidām tā ietekme globālajā tirgū ir pavisam neliela, kā arī dažkārt neviennozīmīga. Ir pamatoti diskutēt par to, kādos virzienos FLO Fairtrade vajadzētu attīstīties nākotnē. Piemēram, vai, pēc Tavām domām, Fairtrade vajadzētu censties palīdzēt padarīt tirdzniecību godīgāku arī tādām firmām un zemnieku saimniecībām, kas, iespējams, nemaz negrasās reģistrēties Fairtrade sistēmā? Vai būtu svarīgi Fairtrade fokusu pārorientēt vairāk uz vismazāk aizsargāto grupu – sezonālajiem strādniekiem jeb saglabāt to vērstu uz fermeriem?
FLO Fairtrade, veidojot savu piecgades plānu, aicina Tevi izteikt savu viedokli par šiem un citiem jautājumiem!
Aizpildi anketu, kur varēsi ierakstīt arī visas savas jaunās idejas 🙂 Aptuvenais anketas izpildes laiks – 5 minūtes.
Aizpildi anketu angļu valodā šeit -> https://www.surveymonkey.com/r/Fairtrade-Strategy-English
Anketa spēkā līdz 2015. gada 17. maijam.
Orģinālais uzsaukums: Fairtrade.net mājaslapā
P.S. Ja ir nepieciešama palīdzība ar teksta iztulkošanu uz/no angļu valodas anketas aizpildīšanai, raksti uz valters@zalabriviba.lv
Šis raksts ir tapis projekta “Godīgā tirdzniecība: Apziņas celšana” ietvaros, ko finansē Eiropas Savienība un līdzfinansē Sabiedrības Integrācijas fonds