5 Comments

  1. edza
    September 20, 2017 @ 09:51

    Akcijas periodā regulāri iepirkos Rimi un man nav pilnīgi neviena kauliņa. Neviens jūs nespiež kauliņus ņemt vai no tiem atteikties. Mulķības ir tās, ka tie tiek uzgrūsti.

  2. inese
    September 20, 2017 @ 09:57

    Klientu informācijā ir iespējams sniegt ziņas par savu ģimeni. Loģiski būtu, ka šos kauliņus dotu nevis visiem, bet gan tiek, kuriem ir bērni. Jāsaka, ka nepiekrītu apgalvojumam, ka domino kauliņi nonāks atkritumos, jo tiem , kam nav bērni, sakrātos kauliņus atdot kaimiņiem, draugiem, radiem, kur ir bērni un kuri par šiem kauliņiem priecājās. Man gan pašai šaubas rada domino kauliņu kvalitāte- zīmējums sāk iet nost jau pēc dažām dienām.

  3. Pircējs
    September 20, 2017 @ 13:16

    Labrīt! Rimi, kā jebkurai korporācijai, galvenais un vienīgais dzinulis ir peļņa! Visas kauliņu, uzlimju, pužļu utt akcijas ir tikai un vienīgi, lai pievilinātu jaunus pircējus un esošos piespiestu nopirkt vairāk.
    Visas tās pasakas, ko raksta uzņēmuma mājas lapā, ir domātas uzņēmuma tēla veidošanai, cik tālu tas nav pretrunā ar peļņas gūšanu. Ja būs variants ietaupīt dabas resursus vai vairāk nopelnīt, tad domāju nevienam nav jāpaskaidro, kam par labu Rimi vadība izlems.

  4. Sandra Lāce
    September 20, 2017 @ 13:23

    Viena no stulbākajām akcijām to pastāvēšanas vēsturē. Ne tikai no zaļā skatupunkta, bet arī pilnīga domino spēles sabojāšana, mēģinot spēlēt ar nepilnīgu un neiegūstamu skaitu kauliņu. Kaut gan nejēdzīgais atkritumu kalns, kas radies tās laikā, protams, pārspēj visu. NO otras puses, vecākiem bija iespēja audzināt bērnus, kāpēc nav jācenšas iegūt šie domino kauliņi.

  5. Anna R
    September 20, 2017 @ 16:16

    Pilnībā piekrītu autoram! Starp RIMI akciju plānotājiem taču noteikti ir radoši prāti, kuri varētu zaļākas akcijas uzmeistarot!